ALEJKA

ALEJKA

PŘEKLAD PSANÉHO SLOVA Z OBRÁZKU V ANGLICKÉM JAZYCE

TRANSLATION OF THE TEXT FROM IMAGE:::::::::::::::
WELCOME WITH LOVE IN MY BLOG, WHICH LET IT BE FOR ALL OF YOU LOOKING FOR A GUIDE INSPIRATION
IN THE COMMON PERCEPTION, HARMONY AND SHARING FEELINGS, EMOTIONS...


čtvrtek 4. července 2013

Lightning song - Tvůj svět je vším, o čem jsi kdy snil, když jen dokážeš otevřít oči a uvidět krásu, která je zde

Lightning splits the sky
Shining blinding white
And here I lie almost asleep
Reckoning in a place of peace

And I feel
I found my place
In time and space
In hope and faith
And love I give
My mind is clear
I have no fear
I shed no tears
For you my dear

This world is wonderful, so beautiful
If only you can open up your mind and see

Your world is everything you ever dreamed of
If only you can open up your mind and see

The beauty that is here

Blesk rozčísne oblohu
Zářící oslepující bělobou
A zde ležím téměř spící
Bilancuji na mírumilovném místě

Cítím,
Že jsem nalezla své místo
V čase a prostoru
V naději a víře
A lásce, kterou sdílím
Má mysl je čistá
Nemám strach
Neroním žádné slzy
Pro tebe můj milý

Tento svět je nádherný, tak překrásný
Když jen dokážeš otevřít oči a uvidět

Tvůj svět je vším, o čem jsi kdy snil
Když jen dokážeš otevřít oči a uvidět

Krásu, která je zde


ODKAZ NA VIDEO ► LIGHTNING SONG

2 komentáře:

  1. Anathemu mam velmi rad
    Dakujem Alejka

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečně i já děkuji ctěný, vzácný příteli...Těší mě, že i Tys byl v okouzlení a jsi v souznění... ANATHEMU také mám moc ráda a vždy se nechám unášet :-)
    Přeji krásný požehnaný den a příjemné víkendové, harmonické dny ve zdravém, lidském štěstí... S úctou lásky našeho přátelství: ALEJKA

    OdpovědětVymazat

Přeji pěkné dny Všem fanouškům a čtěnářům v plnosti zdraví, radosti i spokojenosti. Pokud odpovídáte a komentujete u příspěvku vždy dávám zpětnou vazbu jakmile je mi to časově možné....