ALEJKA

ALEJKA

PŘEKLAD PSANÉHO SLOVA Z OBRÁZKU V ANGLICKÉM JAZYCE

TRANSLATION OF THE TEXT FROM IMAGE:::::::::::::::
WELCOME WITH LOVE IN MY BLOG, WHICH LET IT BE FOR ALL OF YOU LOOKING FOR A GUIDE INSPIRATION
IN THE COMMON PERCEPTION, HARMONY AND SHARING FEELINGS, EMOTIONS...


středa 26. června 2013

NEWSLETTER - ČERVEN 2013


KDYBYSTE VIDĚLI SVÉHO STRÁŽNÉHO ANDĚLA, CO BYSTE MU ŘEKLI?
Vidím svého strážného anděla od dob, kdy jsem byla dítě, a odjakživa s ním mluvím, takže
mi tato otázka přijde trošku zvláštní. I tak mám ohromnou radost z tohoto videa, kde se mladý filmový tvůrce Sorcha McCauley ptá lidí právě na tuto otázku. To video jsme udělali k příležitosti vydání verze s papírovými deskami knihy Andělské poselství naděje v Anglii a Irsku 20. 6.

Zde se můžete na video podívat (s českými tutilky, nutné zapnout vpravo dole):


Takže kdybyste viděli svého střážného anděla,
 co byste mu řekli VY?

Andělé mi říkají, že už přemýšlení nad touto otázkou každému pomůže, i těm, kteří tvrdí, že na anděly nevěří, aby se zamyslel nad svým strážným andělem jiným způsobem. Že jakmile se jednou nad touto otázkou zamyslíte, bude vám vyskakovat znovu a znovu na mysl a tím, že o ní budete přemýšlet, se prohloubí váš vztah s vaším strážným andělem.

Pravda je taková, že váš strážný anděl zná každou myšlenku, kterou jste si kdy pomysleli. Je to tak, jako by ještě dřív než vás nějaká myšlenka napadne, váš strážný anděl už ji ví a začíná vám našeptávat, jak byste na ni měli zareagovat. Nicméně vám byla dána svobodná vůle a váš strážný anděl ji nemůže překročit. Může vám pomoct pouze tehdy, pokud o jeho pomoc požádáte.

Většina z nás v nějaké životní fázi hledala pomoc u Boha a jeho andělů. Mohlo to být jen prosté a ze srdce vyřčené “Bože, pomoz mi”, když jsme byli v nějaké krizi. Tím, že jsme požádali o pomoc, i kdyby to bylo jen jednou v životě, dali jsme andělům moc, aby nám pomohli.

Nicméně čím více žádáte o pomoc, tím více umožňujete svému strážnému andělovi, aby vám pomohl a tím pravděpodobnější je, že uslyšíte rady, které vám dává. Vím, že není pro každého snadné poznat a přijmout radu, kterou dostává. Musíte důvěřovat a mít víru – kdyby každý viděl strážného anděla tak jako já, neexistovaly by žádné pochybnosti.

Viděla jsem to u své kamarádky a agentky Jean, když jsem ji poprvé potkala před 10 lety. Byla velmi pochybovačná a nevěřícná, co se týče Boha a andělů. Ale za ty roky jsem pozorovala, jak se naučila více naslouchat, viděla jsem, jak jí její strážný anděl pomáhá. Postupně se naučila více naslouchat a reagovat, ale vím, že i dnes je to pro ní těžké. Někdy je mi řečeno, abych udělala vše, co Jean říká, a pak vím, že naslouchá andělům, ale někdy je mi řečeno, že nenaslouchala správně a vložila do toho příliš svoje ego a výsledkem je, že neudělá správnou věc.

Nikdo z nás nedělá vždy všechno správně. Všichni jsme lidi. Já sice fyzicky vidím a slyším anděly zcela jasně, a přesto někdy neudělám, co mi říkají. Minulý týden jsem chtěla jít na pole blízko mého domu a posekat vysokou trávu. Andělé mi řekli, ať to nedělám, že je tam moc kopřiv. Já jsem jim ale řekla, že nechci jejich pomoc, a chtěla jsem si to udělat sama. Když jsem pak sekala trávu, šlápla jsem do velkého trsu kopřiv a pěkně jsem si popálila kotník. Andělům jsem to ale vyčíst nemohla – varovali mě!

Minulý týden jsem viděla pětiletého chlapce, jak si hraje v parku. Jeho míč odletěl do vysoké trávy, kde ho neviděl, a tak ho šel hledat. Viděla jsem, jak mu jeho strážný anděl šeptá, že jde špatným směrem, a ukazuje mu, kudy má jít. Ten chlapec se okamžitě otočil a šel ve směru za svým míčem. Děti slyší anděly tak přírozeně, že vůbec nezpochybňují to, co je jim řečeno.

Ego si s námi ale někdy zahrává a my si chceme myslet, že víme všechno nejlíp a zvládneme všechno sami bez pomoci. Ego je důležité, ale musíme být opatrní, protože druhá strana může zasáhnout a otrávit dobrý záměr a pokřivit jeho účel. Když nasloucháte druhé straně, odtrčíte od sebe hlas svého strážného anděla a jeho hlas se stane vzdáleným a těžko slyšitelným. Nikdy
ale zcela neutichne a vždy bude s vámi a bude vás nabádat, abyste mu naslouchali.

Takže jako součást učení naslouchání strážnému andělovi se teď zamyslete nad tím, co byste řekli VY svému andělovi, kdybyste ho viděli.

Alespoň jednou denně si řekněte “Co bych řekl dnes svému strážnému andělovi?”
Zvykněte si komunikovat se svým strážným andělem. Vím, že když začnete, bude vám připadat
váš život trochu snažší a budete si ho víc užívat.

Sdílejte prosím toto video, i s lidmi, kteří na anděly nevěří. Přimějme mnoho lidí, které nikdy nenapadlo, že mají strážného anděla, aby se zamysleli nad tím, co by mu řekli, kdyby ho viděli.


Požehnání vám, vašim rodinám a milovaným
Lorna
ZDROJ ► LORNA BYRNE

1 komentář:

  1. ja by som mu podakoval a poprosil o odpustenie ,popripade k nemu vyslal veeela lasky a usmevu :)

    OdpovědětVymazat

Přeji pěkné dny Všem fanouškům a čtěnářům v plnosti zdraví, radosti i spokojenosti. Pokud odpovídáte a komentujete u příspěvku vždy dávám zpětnou vazbu jakmile je mi to časově možné....